Ape pun BOLEH..
i write + u read = we share

Makan2...

ari ni mmg best...hahaha...sbb 2 org housemate aku bawak balik makanan..
bukannye sikit2..byk plak tuh...bleh la menampung 3-4 hari...save sket duit aku...hahahaha....

1st skali ajiem...awek die punye adik kawin...mmg byk makanan die bawak balik...puding,ayam,daging...nasik beriyani lg...perghh...kenyang aku makan...

2nd...shah plak balik bawak makanan best...abg die bertunang...kek coklat,kek lapis,kek appollo je xde...ngan chocolate lg..perghhh gile ar...xcampur lg junk food,maruku...paling best,ade kari kambing...faveret gue...hahahaha....mmg aku melantak byk2 la pasnih...
sume feveret aku je...gemok la aku mcm ni...tapi kang nnt petang2 aku exercise la...tul x?

so kawan2,aku nak melantak...lagi pon tensen paper pg td...so papehal,melantak dulu,malam sket baru study....

ilangkan pressure dulu sambil makan....hahaha...

sape lg nak kawin?nak tunang?bg la lauk kat kitorang ni...hhehe..

About Me

My photo
i'm an UiTM ex-student and USANA Associates..:D welcome to my blog.. where i write and u read.. dont forget to leave a comment... :-) lalala... any Questions about USANA Products and Business opportunity,feel free to- email me at : zahirmd@gmail.com FaceBook : facebook.com/zahirmd

Comment and Critics..


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments..

Logs...