Ape pun BOLEH..
i write + u read = we share

the real 2012 is COMING!!

smlm baru lepas tgk 2012...
movie yang boleh la tahan...agak menarik jugak la..
cume ondeway balik,aku terfikir sesuatu...(maybe guide form ALLAH)
ade msg yang nk d sampaikn sbnrnye...

so aku wat research...
ini yang aku jumpe...

and yang ni plak...

maksud aku saling berkait rapat...

ade lg 1...
gi youtube...
pastu search THE ARRIVALS...
tgk ape yang org2 jewish wat tuk control kite...

and checkout this..

tgk ape yang org ni cite...

research kecik aku ni wat aku terfikir...
ade significant parts dari cite 2012 tu same ngan ape yang "maybe" terjadi kat kite tahun 2012 nnt...
kalo xcaye kt aku xpe...
silekn wat research sendiri...
google bende ni "US underground bases"
google planet nibiru atau planet X..
org2 US dah start wat dah lame wat underground bases and tunnels...malaysia ade wat??

setiap of period beribu2 tahun(tgk clips tu)...bumi akan mengalami bnde ni...
shifting of poles,many earth quakes...tsunami besar....
bukan bumi je...sume planet akn mengalami bnde yang same...
tlg tgk clips2 tu...

PLANET NIBIRU atau planet X...
yang drahsiakn sblm ni oleh NASA...
nape dirahsiakan??sbb ade reason...(sile tgk link yang aku bg..)
1 landslide kat barat,1landslide kat timur,1 lg kat arab...
ape akn jadi bile lanslide ni berlaku?
BIG TSUNAMI....ape kate kalo kite panggil MEGA TSUNAMI...
bile tsunami ni berlaku 1 dari barat,1 dari timur,ape akan jadi??
die akan collide sesame sendiri...
bile die collide ape terjadi?same2 kite renungkan...
pole shift akn terjadi sbb planet X akan jadi rapat ngan bumi...
n akan menyebabkn bumi kite bergegar,gempa bumi sana cni...MEGA tsunami terjadi...
2/3 population akan lenyap...
and then???watch the rest of the clips...kalo xpuas ati..please google...

buktinye..
mcmane bleh tamadaun mesopotamia bleh ilang mcm tu je?
hane tinggal bandar tamadun tu je...sumenye hilang?technology hilang?org2 hilang?dokumen2 hilang?
and....mcmane bleh ade discovery tentang bandar didalam laut yang dalam??
sume tu maybe jadi time 2012 nnt...



sume ni predicted akn terjadi pade dec 2012...
kalo anda sume tgk clips tu...tgk imam mahadi d jangkakn turun pada waktu bila?
2013...

maybe aku mengarut ntah ape2...ye la sbb baru abis tgk cite 2012 tu...
tapi research yang aku wat ni,menunjukkn segala2nye...
xtau la betul ke x..wallahualam.....
kalo pun xbtul...kite still ade masa tuk wat ape yang 'patut'...

P/S - mcm2 cite dah kuar...armageddon n deep impact...
tapi pernahkah kite terfikir yang bnde2 ni akan terjadi?atau itu movie semata2?
yang aku dpt rase...tu sume msg tuk kite yang sumthing will happen...

0 comments:

About Me

My photo
i'm an UiTM ex-student and USANA Associates..:D welcome to my blog.. where i write and u read.. dont forget to leave a comment... :-) lalala... any Questions about USANA Products and Business opportunity,feel free to- email me at : zahirmd@gmail.com FaceBook : facebook.com/zahirmd

Comment and Critics..


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments..

Logs...