Ape pun BOLEH..
i write + u read = we share

USANA Health Sciences...NEW update..!

Ramai yg tanye...
apebende la USANA nih...
USANA?USINI? lu SANA?


USANA Health Sciences ialah sebuah syarikat yang mengeluarkan produk nutritionals supplement (makanan tambahan) dan barangan penjagaan kulit yang berkualiti tinggi. Produk diproses dan dikeluarkan di Amerika Syarikat dan dijual di 15 negara seluruh dunia. Tahun 2007,USANA masuk pasaran Malaysia.

LATAR BELAKANG USANA Health Sciences..

Pengasas USANA ialah Dr Myron Wentz, seorang pakar immunologist dan microbiologist yang mengimpikan dunia tanpa penyakit. USANA telah ditubuhkan pada 1992 dan terletak di West Valley City,Utah. Syarikat ini memilih untuk menggunakan MLM untuk memasarkan produk mereka. Ini bermakna produk tidak dijual di kedai-kedai,hanya boleh didapati dari independent distributor sahaja. USANA telah membuat penjualan sebanyak USD 436.9

juta pada tahun 2009.

USANA menaja atlit-atlit individu dan juga berkumpulan seperti USA Bobsled Team Radcliff. Pada tahun 2006, USANA menandatangani perjanjian penajaan untuk Sony Ericsson WTA Tour. USANA juga penaja rasmi untuk Speed Skating team United States dan Canada serta Great Britain Short Track Speed Skating Team.

Dr Myron Wentz pernah memenangi Albert Einstein Awards. USANA juga pernah memenangi banyak Anugerah seperti Utah Best State of State Awards sebanyak 3 kali.

Produk USANA adalah produk yang berkualiti tinggi. USANA adalah antara beberapa syarikat yang menghasilkan produknya sendiri menggunakan teknologi tinggi untuk mengekalkan kualiti terbaik produk. Tablet akan diuji kekerasan, ketebalan, berat dan sebagainya untuk menjaga kualiti. USANA mematuhi GMP (Good Manufacturing Practices) untuk mengekalkan keselamatan dan kualiti keseluruhan produk USANA.

USANA komited kepada nutritionals research and development mereka. USANA mempunyai kumpulan pakar yang berdedikasi dengan penemuan baru dan kajian klinikal. Di USANA, setiap produk yang ditawarkan adalah hasil kajian saintifik kumpulan pakar USANA. Dan ini menjanjikan produk yang berkualiti tinggi,selamat dan telah diuji secara klinikal.

Secara ringkas tentang USANA Health Sciences...


Next to REVIEW,PERBANDINGAN DENGAN PRODUK LAIN...STAY TUNED...

0 comments:

About Me

My photo
i'm an UiTM ex-student and USANA Associates..:D welcome to my blog.. where i write and u read.. dont forget to leave a comment... :-) lalala... any Questions about USANA Products and Business opportunity,feel free to- email me at : zahirmd@gmail.com FaceBook : facebook.com/zahirmd

Comment and Critics..


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments..

Logs...