Ape pun BOLEH..
i write + u read = we share

Gotcha...

ari- isnin...
tempat - b4 - a14 - 1 fke
mase - 10.30pg..
mangse - student mandarin..
pemangse - cikgu cine..

aku plan nak memonteng sbnrnye hari isnin tu..smlm la kire...
pg tu aku ade klas control kol 8.30 - 10.30..
ala org present je so aku pon memonteng la..

kol 10 pg aku dah sampai kat fakulti..nak wat listening tuk mandarin..
ni seksa terakhir tuk mandarin nih...
abis listening ni,kirenye abis la seksa aku mengambik subjek bahase yang aku xseberape suke...

kol 10.40...itu lecturer cine masuk..aku lupe la name die..aku gelarkan die cikgu cine je lah...
die bwk radio...nak listening la ni..
mule2 die cakap...

"sume sile hantar CD n script lakonan kamu" kate cikgu cine..

dak2 ni pon jawab.. "baik laoshi"  -- laoshi tu cikgu..
dak2 pun antar la seperti yang di arahkan..

pastu die cakap...

"hari ni saye ade satu berita baik dan satu berita buruk"

"ape beritenye laoshi" smgt dak2 ni tanye..

"berita baik ialah..setelah habis hantar skrip dan listening,kamu semua boleh balik"

"berita buruk?"

"berita buruk ialah..radio rosak..so kite buat listening hari esok jam 1.30 di bilik ini"

"alaaaaaa"budak2 mendarin sume mengeluh...

ces..kurang asam punye lect cine...ade ke patut die bawak radio rosak...ye ar diorang dah study...aku je ati kering pegi listening test xstudy ape...hahahhaa...
kene la wat esok nye plak...

n tadi kitorang sume dah ambik listening test..senang mcm kacang pistachios la...hahaha..
satu azab dah abis...

ade test lg ari sabtu ni..huhu...advanced electronics...bleh pecah kepala subjek nih..kawan2 tlg carik hint...

0 comments:

About Me

My photo
i'm an UiTM ex-student and USANA Associates..:D welcome to my blog.. where i write and u read.. dont forget to leave a comment... :-) lalala... any Questions about USANA Products and Business opportunity,feel free to- email me at : zahirmd@gmail.com FaceBook : facebook.com/zahirmd

Comment and Critics..


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments..

Logs...