Ape pun BOLEH..
i write + u read = we share

Test Control System..

yaa gua kembali...

sbnrnye tgh tension nih...

baru je balik dari test control system 2...

nak di jadikan cerita..test td bleh tahan la susahnye...
soalan menguji kefahaman...
aku bleh wat...
tetapi dsebabkan careless,salah question 1 aku wat...

dgn kelam kabutnye aku pon membetulkan balik jawapan aku tu...
tu die jd comot la aku punyer kertas jawapan...
tapi xpe...lect tu bleh bace kot...agaknye la...

question 2 plak hampir2 xcukup mase...
ngam2 aku tulis jawapan akhir,ngam2 mase abis...
fuh slamat...
tapi xtau lajawapan betul ke x...
jawapan pelik2 gak aku dapat...tulisan dah la xlawa...

hrp2 lect tu dapat bace pastu bg aku markah tinggi...
hahha...

ok la aku nak basuh baju dulu...
dah seminggu xbasuh...

sape nak aku basuh kan baju die?rm10 sekati..hahaha...
0 comments:

About Me

My photo
i'm an UiTM ex-student and USANA Associates..:D welcome to my blog.. where i write and u read.. dont forget to leave a comment... :-) lalala... any Questions about USANA Products and Business opportunity,feel free to- email me at : zahirmd@gmail.com FaceBook : facebook.com/zahirmd

Comment and Critics..


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments..

Logs...