Ape pun BOLEH..
i write + u read = we share

Kisah lame...



4 tahun dulu…
aku baru lepas spm..pastu aku dpat masuk kptm - uitm…
aku ingat kptm nih besar,best,tmpat die lawa…
skali aku sampai kat gate tu peerrgghhh…keadaan sebaliknyer daaa…
tempat kecik,buruk…facilities kurang…eee menyesal aku masuk cni...mcm skolah pon ade...

setaun aku duk dalam kolej..kat hostel…
aku duk blok F..blok F ni terkenal dgn hantunye..
haa xcaye?try duk ctu dulu...betul blok F tu ade antu...terutama bilik no 1...
eee seram aku...
kalo dah duk hostel ni,phm2 la xleh kuar malam…bosan siot duk terkurung..
tp kawan2 aku dah wat lubang..so senang la nak gi 7eleven tgh2 malam…
pak guard siap tunggu lg kat lubang tu nak ambik gmbr sape2 yg kantoi kuar ikut lubang tau..

ha   sem3 duk luar dah…perangai pun dah ubah..
dulu duk dalam jd budak baik…
duk luar jahat ckit la…xbyk la sikit je...
best siot ade kengkawan yg berkepale otak gile…
tiap2 hari enjoy sampai takde duit nak makan…
duit tu ade nak makan sbb makan murah...hahaha....

rindu nak enjoy lg…
sem5 aku dah couple ngan sorg budak cute…aku couple ngan die sampai la skrg…
bangge aku dpat die…comel,baik…hahaha...

Sekarang….
aku dah grade..aku dah ade diploma siot..hahahah.....
aku rindu nak gi sane enjoy ngan kengkawan aku..
ayie,sang,hazmie,bapak,wak,adi,faiz,fazmi,akim,is,aput(epul),tok syeh,shin chan…
best gile…sape2 aku xsebut tu maaf la ye…bukan aku tak ingat tp panjang sgt rasanye nak tulis…
time kasih kengkawan…korg memang best..
dah lame xdengar pasal diorang...sume dah wat hal sendiri,ade life sendiri....
hrp2 ade la reunion nnt...hoho bleh gi ramai2...

ni sambung degree...tapi xse'best' mcm diploma dulu ar..dulu best wooo...

lain kali aku cite lg...aku ade byk keje daaaa.....

ini BLOG halt sekejap aaa...akan di sambung selepas aku xbz...
4 comments:

amboi...ngutuk kptm buruk...kecik..facilities takde..kat situ la awak belajar sampai leh sambung degree skang ni tau..kitorang yang bertahun dok sini tak rasa buruk pun


buruk2 pun, banyak benda yang awak belajar di kptm. n jumpa yang tersayang..


hehe..
sy tau...
walaupun buruk,tempat tu byk mengajar sy erti kehidupan,berdikari...


ooo buruk ye!!!
pastu asyik dok teringat...
KPTM mmg best sebenarnya!!!
apalah yang ada pada fizikal???
cutenya!!!


About Me

My photo
i'm an UiTM ex-student and USANA Associates..:D welcome to my blog.. where i write and u read.. dont forget to leave a comment... :-) lalala... any Questions about USANA Products and Business opportunity,feel free to- email me at : zahirmd@gmail.com FaceBook : facebook.com/zahirmd

Comment and Critics..


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments..

Logs...