Ape pun BOLEH..
i write + u read = we share

Busy..

fuh minggu ni bz gile..nak mati pun ade...ngan  test ujung minggu ni,report lg,itu lg ini lg...isk3...

nk tido dh ni tapi sempat lg nak bukak laptop...saje nak post..
sebab lame dah xpost ni...huhu...

sabtu ni ade 2 test...
pagi test control system..
petang test electrical machine(power la tu)..

dh seminggu aku bertapa dlm bilik nih...tapi xabis2 gak study...
byk plak tu masuk test...
lect2 ni bleh tahan gak wat dalam mase 1 hari...
mentang2 la bukan diorang yang jawab test tu...
suke2 je wat test cmtu....
tapi ni ok lg kot...2 sem lepas lg hampeh...
sehari 2 test..gap antara test tu 1jam ke 1/2 jam je..xingt..tapi hampeh laa...
cobaan...

aku mmg xabis lg study...ntah la...
sume chapter aku dah review...tapi formula xingt2..kang bawak "adik" kang xberkat lak...
ntah la nak jawab ape..hrp2 la soalan tu senang...kalo susah mampuuihh laa...

esok ari khamis...
ari yang aku paling xsuke yang teramat sgt..
sbb klas aku dari kol 8.30pg-12.20..
pastu sambung plak 2.10-6.00ptg...
sok plak kene berebut parking kt fakulti pg2...adeh...
kene tido awal ni...
so end of the story....
bubye...

0 comments:

About Me

My photo
i'm an UiTM ex-student and USANA Associates..:D welcome to my blog.. where i write and u read.. dont forget to leave a comment... :-) lalala... any Questions about USANA Products and Business opportunity,feel free to- email me at : zahirmd@gmail.com FaceBook : facebook.com/zahirmd

Comment and Critics..


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments..

Logs...