Ape pun BOLEH..
i write + u read = we share

Bad day...

Khamis 12/3/2009...

hari malang wat aku..
dah la report tu lect tu cakap bleh anta bile2...padahal aku dah nak siap..sampai tinggal study...

pastu petang khamis tu plak ade benda yang xspatutnyer berlaku...

petang kul 2...
aku xde klas...tapi nak gi study sbb soknye ade test...konon la study...
pas aku parking kete,aku kuar la dari kete tu...
mmg la xkan la aku nak duk dalam plak kan...
aku tutup la pintu kete...
pastu aku prasan kunci kete ade lg kat dalam kete...CES..!!
bleh plak aku xprasan kunci kat dalam tu...dah xleh bukak dah kete...alamak...

aku naik klas pk nak watpe...
member2 aku kat klas dah gelak2 dah...
pikir punye pikir..aku msg budak2 umah...
jap lg budak2 umah aku gelak je..kurang asam...
xpe2...aku pk punye pk...call abg aku la...die kate nak kunci spare dtg ambik...
nk tau katne?kat bangi...
sbb umah abg aku kat bangi...

perghh jauh siot...pegi la aku ngan ati yang pasrah menuju ke komuter sect19...kul 3.30 ptg sampai..
aku ade klas kol 4..tapi sbb dah xde mood,ahh ponteng je lah...baru skali ponteng..huhu...
sampai je kat bangi,dalam kol 5.30 camtu...aku ambik kunci pastu gi la minum2 jap ngan abg aku...pas maghrib baru btolak balik shah alam....
aku sampai shah alam kol 10mlm...kene tunggu plak bas nak gi fakulti sbb kete kat fakulti...

last2 sampai umah 10.40...pastu aku kene study plak sbb ade test pagi soknyer...
study la kononnye sampai kol 2...
tu pun xmasuk2 gak...
ye la aku dah penat...gi bangi semate2 ambik kunci spare..
aku pon sengal gak..gi tinggal kunci kat dalam kete tu watpe...

ni pengajaran ni...lain kali jgn tinggal kunci dalam kete...huhu...
aku ingt pengalaman ni sampai bile2...
korang jgn gelak kat aku...
aku sumpah jadi nintendo DS kang...
1 comments:

kesian....
jgn careless lagi!!!


About Me

My photo
i'm an UiTM ex-student and USANA Associates..:D welcome to my blog.. where i write and u read.. dont forget to leave a comment... :-) lalala... any Questions about USANA Products and Business opportunity,feel free to- email me at : zahirmd@gmail.com FaceBook : facebook.com/zahirmd

Comment and Critics..


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments..

Logs...