Ape pun BOLEH..
i write + u read = we share

Misunderstanding...

yoo wassup...
aku baru balik dari klas...baru pas makan...pergh kenyang..

sok aku ade test Micro-electronics...baru study sket...
n kalo ikut post sblm ni kan aku kate aku ade byk report nak kene wat...ade 3 report...
n spatutnye report tu kene anta jumaat ni...lecturer tu cakap la...
minggu lepas lg die cakap tige2 report tu kene anta jumaat ni....
report pasal micro-electronics ni la....
aku wat start ari isnin sbb ari sabtu aku ade 2 test,ari ahad aku cuti umum..huhu...

aku wat2 report tu,mmg susah gile...sampai test aku pun aku xstudy..
yela die ajar ckit2 je..dah 2-3 malam dah aku asyik wat report..
report ni bukan ape,kene wat CMOS layout pakai software,pastu kene simulate kene dapatkan output...output pun xsame mcm dalam manual,camne ?

time simulate yang xjadi tu...tu yang susah..jenuh memikirkan sume nih...

aku wat2 akhirnye siapla 2.5 report...report yang ketige aku wat separuh je...hehehe..


pastu td ade dgr khabar angin anta 1 report je minggu ni...

pastu member aku nak confirm kan,die pon call lecturer tu...

pastu lect tu pun cakap...

"awak nak anta bile2 pun sy xkisah...janji anta..."

ces...membazir mase je aku wat report...baik aku study...kurang asam tol....
rupenyer bukan aku je yang bertungkus lumus wat report ni,ramai lg yang senasib ngan aku..hhuhuhu...
0 comments:

About Me

My photo
i'm an UiTM ex-student and USANA Associates..:D welcome to my blog.. where i write and u read.. dont forget to leave a comment... :-) lalala... any Questions about USANA Products and Business opportunity,feel free to- email me at : zahirmd@gmail.com FaceBook : facebook.com/zahirmd

Comment and Critics..


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments..

Logs...