Ape pun BOLEH..
i write + u read = we share

Tol sungai Besi...

smalam aku balik dari bangi ke shah alam....
oleh kerana terlupe jalan yang lalu ikut puchong,aku pun membuat keputusan untuk lalu PLUS then exit ke kesas...
kol 10.15 aku gerak...
aku balik bukan ape,parents aku datang daa...
kalo bleh nak balik pagi isnin...tapi ape bleh buat,ade report nak kene siapkan...

sampai kat tol sungai besi tu,aku pon kuarkan la duit rm3...
dalam gelap2 samar2 cahaya lampu jalan tu,aku tgk aku kuakan rm3...
betul la sbb duit singgit 3 keping...

sampai turn aku,aku pon bayar la kat brader tu...
pastu die bagi baki...
patutnye 30sen sbb tol rm2.70...
tapi aku pelik nape die bagi duit kertas..
aku tgk balik rm4.30..

aku pon cakap la kat brader tu...
betul ke ni brader??
die angguk...aku pon pelik...oleh kerana ramai lagi kete kat blakang,aku pun blah la...

pastu dari sungai besi sampai la ke shah alam aku terpikir...
nape brader tu bagi rm 4.30?
aku yakin aku bagi die rm3...
ntah la...
aku salah tgk kot...
kot2 rm1 tu due keping,yang satu lagi rm5...
tapi aku yakin aku tgk ade 3 keping rm1,sume kaler biru...

???


About Me

My photo
i'm an UiTM ex-student and USANA Associates..:D welcome to my blog.. where i write and u read.. dont forget to leave a comment... :-) lalala... any Questions about USANA Products and Business opportunity,feel free to- email me at : zahirmd@gmail.com FaceBook : facebook.com/zahirmd

Comment and Critics..


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments..

Logs...