Ape pun BOLEH..
i write + u read = we share

My monday morning class....

ari - isnin...
kol - 8.30 pagi...
kat - level 8,fakulti kejuruteraan elektrik..

ade klas control pagi ni...
awal2 lg lect ni dah psiko2 kitorang...
die berkali2 cakap sumthing nak psiko student..
tapi aku rilek..xmakan psiko2 die nih..hahaha....
sbnrnye dari minggu lepas lg die cakap mcm tu...

die cakap la ramai org xleh wat test...
pastu die cakap la sape2 yang bawah 10 tu dalam keadaan kritikal...
kritikal?
camne yang di katekan kritikal?
die cakap yang dapat bawah 10 tu ade can repeat...
mcm tu la die cakap...lebih kurang la...

kitorang pun ape lg...first time die cakap camtu,ramai termakan psiko die dah..
termasuk aku skali...
tapi aku rilek...hehehe...

aku membantah la die cakap bende2 repeat ni...
ye la care die cakap tu mcm nak doakan kitorang repeat je...
tau la kitorang xpandai tapi jgn la sampai mcm tu kan...

haa kat bawah ni ade gambar sket...aku capture time klas nak abis...
ni salah satu psiko die gak ni....

mari kite lihat....

Ha siap bagi chart lg tu...
TEST 1 ANALYSIS....
kitorang tanak tgk,tapi die nak tunjuk gak...
pastu cakap sape2 bawah markah yang sekian2,org2 ni dalam tahap kritikal...

pergh skali lg die cakap...

aku?agak2 bahagian mane satu tu?
aku rase yang 16-20 kot...
sbb aku konfius care die ajar xsame dalam buku...
who knows...
maybe aku yang salah...kite tgk je lah nanti....

pendapat aku,hmm...die xbagi byk contoh yang bg kitorang nampak ape bende yang kitorang tgh blajar...
ye la walaupun degree,kene la bg example yang mencabar sket...tul x?
0 comments:

About Me

My photo
i'm an UiTM ex-student and USANA Associates..:D welcome to my blog.. where i write and u read.. dont forget to leave a comment... :-) lalala... any Questions about USANA Products and Business opportunity,feel free to- email me at : zahirmd@gmail.com FaceBook : facebook.com/zahirmd

Comment and Critics..


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments..

Logs...