Ape pun BOLEH..
i write + u read = we share

Test dah abes...

yeah...
2 test dah berakhir..contorl ngan power...
lega sket...
tapi next week ade lg 4 report kene anta n 1 lg test...
bile nak free nih?ntah la bile nak free..

td test control mmg best...
huhu...
nak tau nape?
DSB ade org gune...so kene la wat kat dewan annexe...
tapi dewan annexe pon dah penuh...
sume org berebut2 nak masuk...aku adelah antare org2 yang lambat...
so xdapat la masuk...ade la dalam 70-80 org xdapat masuk..
yang xdapat masuk kene la cari tempat lain nak wat test...

pastu lect tu cakap kene wat atk PTAR 1..

masuk2 kat PTAR tu fuh..mmg sejuk...
tapi yang bestnye...meje kat library tu kan meja study...
bleh duk 4 org...
paper pun die susun 4 keping kat meja tu..
maknenye satu meja 4 org la..
wah mmg bleh bincang...huhu..
tapi aku xjahat...aku nampak satu tempat yang sorg je bleh duduk...
aku pon duduk la kat meje yang sorg tu...jujur la katekan...

pastu petang plak kol 4 ade test power lg...
oleh kerane mase sejam stengah,pastu 4 soalan...
aku wat la laju2..
kbetulan sume soalan yang kuar tu,aku dah wat...sume soalan past year...value je lain2...

aku ingat mase xcukup...aku dah wat laju2 tu,ade lg balance dalam stengah jam...check jawapan la ape lg kan...
abis semak2 ape2 yang patut,aku pon pandang la kiri kanan depan blakang...

nk tau ape yang aku nampak?
yaa student tukar kertas,ade yang kalut,ade yang carik2 pemadam dalam pencil case,padahal pemadam depan mate je...hehehe..
bukan nak kate aku power..tapi mmg betul aku dah wat soalan tu..sbijik2 je kuar...
ade yang meniru,ade yang tgh pandang tepi...
lect plak duk borak kat depan...

ade lect kate,meniru xberkat....
nasib baik aku xtiru..huhu...

sekian je tuk ari ni...
ade mase sambung lg....
0 comments:

About Me

My photo
i'm an UiTM ex-student and USANA Associates..:D welcome to my blog.. where i write and u read.. dont forget to leave a comment... :-) lalala... any Questions about USANA Products and Business opportunity,feel free to- email me at : zahirmd@gmail.com FaceBook : facebook.com/zahirmd

Comment and Critics..


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments..

Logs...