Ape pun BOLEH..
i write + u read = we share

AirAsia?Check out MAS first...

Air Asia?
mmg murah...
tapi xde la best sgt...sakit badan ade la...
dari kecik aku travel back and forth semenanjung sabah...
Air Asia mmg murah tapi MAS lg selesa...(sempat lg aku kutuk...hahah...)

musim2 cuti skolah ni...
mesti ramai yang pergi bercuti2 malaysia kan?
aku sendiri baru balik bercuti...
apetah lg org2 lain di luar sane..
mcm2 tempat korg pegi...
n mcm2 care korg pegi...
ade yang naik bas...
ade yang naik kete...
ade yang jalan kaki..(huhu...ade ke?)
ade yang naik flight...

yang naik flight ni aku tau la...
awal2 lg dah booking,dah beli...kdg2 plan betaun2...
beli tahun ni,tapi terbangnye tahun depan...
betul x?

so aku nak suggest...sbb aku frequent flyer...
ape kate try MAS dulu instead of AirAsia?
sbb aku baru je tgk MAS punye tiket lagi murah...
banyak offer dari MAS..
even tiket balik raye aku pon lg murah...
murah dari AirAsia...

so ape kate kalo nak bercuti tu,tgk2 la MAS dulu...
skrg ni jgn ingt MAS mahal tau...MAS dah murah...
tapi ikut nasib la...tapi serius murah...
cube try test dulu..

bubye...

6 comments:

setuju!!!penah skali naik air asia g kuching...sakit pinggang la..pastu makanan kena beli..tak best..tapi kalau nak beli mas, kena tunggu dia offer la, baru dapat murah, kalau last minit mahal gak


saya tak pernah experience naik air asia
tapi chop chop apsal promote MAS ni, ada dpt komisyen ke?


so far naik airasia ok je.. tak penah lah sampai sakit pinggang.. pernah gak naik mas before ni.. biasa je.. rasa cam takde lah plak beza antara keduanya..

mas tgk time offer je.. kalau tak, mahal gak..


MAS murah le..
skrg ni die offer time hujung minggu...
Tan Sri idris jala kate,dpd flight tu xde org naik,baik die bg murah...
so kite grab la..
ari tu saye tgk tiket tuk july 2009 dari tawau ke kl rm 98 je...sy tgk dalam bulan 4...

tapi sblm tu saye dah bli air asia...tapi mahal rm130...

ha kan mas murah tu..
tapi kalo nak travel,tgk2 la MAS...
mane tau kot2 murah...kite ambik..


lgpun saye ni frequent flyer puan..
so sy tau la...hahaha....


hahahah.

okeh pasnih aku kena buat entry,
"WHY I PREFER MAS OVER AIR ASIA"

Tapi internal fly balik Kedah seyes x pernah try Mas lagi. Sebab aku macam nak mintak ID MAS ko tengok offer tapi malu malu.
aku kan kucing.

bye


About Me

My photo
i'm an UiTM ex-student and USANA Associates..:D welcome to my blog.. where i write and u read.. dont forget to leave a comment... :-) lalala... any Questions about USANA Products and Business opportunity,feel free to- email me at : zahirmd@gmail.com FaceBook : facebook.com/zahirmd

Comment and Critics..


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments..

Logs...