Ape pun BOLEH..
i write + u read = we share

Sutera Harbour Resort...

Ni kali kedua aku pegi ke resort ni...
mmg lawa,mmg cantik,selesa n best...fuh bukan slalu dapat pegi kan..
last aku pegi kire2 xtau bape tahun yang lepas...hahaha...
pegi pon sbb wat family dinner...

tahun lepas family aku wat family dinner kat karambunai resort...
best2...

tapi kali ni aku berpeluang bercuti kat sutera harbour resort...wahahaha...
tempatnye agak menarik..
bole la tahan...
scenery kat lua bole la...lgpun ni golf course n marina punye resort....
so nampak golf course ngan yatch besar2 je la...
kalo nak compare,karambunai resort lg mengancam die punye scenery...
pantai bersih...

pasal bilik plak...susah la nak kate...
kalo nak compare ngan hotel2 5 star yang aku dah penah pegi,rasenye Pan Pacific lg best kalo pasal bilik...
Sutera harbour xbest sgt la...tapi bole la...selesa la jugak...
cume yang xbestnye die punye toilet...
nak tau nape?sile2 la pegi kat resort ni ye...

Kalo nak compare restaurant plak...
the best restaurant aku penah pegi kat Karambunai resort la..
besar nak mampos...buffet pun puas ati...
cume kali ni aku xdapat nak merase buffet kat sutera harbour sbb mahal sgt...
rm100 per pax...patut ke?
aku rase xpatut...xberbaloi ar...
pengat nangke pon rm24 sepinggan...baik makan lua...hahahaha..
padahal time aku pegi dulu rm48 je per pax...skrg dah naik plak...
lain kali la merase...

The lobby,the most important part la kan...
agak menarik,tapi xlawa...karambunai jugak yang lawa...aku lupe plak nak ambik gambar kat main lobby...
lain kali la...huhu...

anyway..percutian yang menarik bg aku...mmg best...
thank you to my brother,Mr Nazrie coz providing us a very2 good vacation..sbb die yang bayar...hahaha...

kat bawah ni ade beberapa picture yang aku candid...
so to all viewers,cuci la mate...







Conclusionnye...
Sutera harbour xla sebest yang aku sangkekan...
still Karambunai resort n Andaman kat langkawi lg cantik n menarik...
Tapi maybe ade tempat lain yang lawa..sbb Sutera harbour ni besar..
penthouse die aku xpegi,marina pun aku xsempat nak pegi...
so sape2 nak rase duk cni,silekan la...tapi aku suggest karambunai gak...hehehe...
tu je tuk kali ni...chow cin chow..


1 comments:

saya dah gi nexus.. bilik dia memang best n besar.. duk balkoni pun best sgt.. sebab leh nampak pantai terus kan.. duk tepi pantai pun best n cantik.. berjalan di sepanjang pantai tu pun best sebab putih je.. tapi time nak mandi tak best.. banyak sgt jellyfish..


About Me

My photo
i'm an UiTM ex-student and USANA Associates..:D welcome to my blog.. where i write and u read.. dont forget to leave a comment... :-) lalala... any Questions about USANA Products and Business opportunity,feel free to- email me at : zahirmd@gmail.com FaceBook : facebook.com/zahirmd

Comment and Critics..


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments..

Logs...