Ape pun BOLEH..
i write + u read = we share

Task yang bosan...

petang td sume budak practical kene panggil...
sbb admin nak bg borang ape ntah tuk isi...

kitorang pon duduk kat sofa yang ade kat office tu...
tgh borak2 sambil kutuk sume org yang ade kat office tu,engineer pon kuar dari bilik...

"Zahiruddin,masuk bilik saye kejap"..Huh..sunggu kerek die memanggil aku...

Aku pon masuk ar...

"ha ni translate bendalah ni,saye kasi 3 hari..."

dalam ati aku..amboih....
pale otak die...ingt aku practical cni nak translate bende tu ke?
xpun ntah2 die ingt aku ni translator xpon kamus kot...
aku pon cakap ok la...sy cube...

die kate tuk pekerja2...sbb ramai yang xpaham english...
ceh...padahal die yang xbape nak paham...
dah la aku kene translate 20 page...banyak plak tu...

tpakse la aku gi translate...aku baru wat 3 helai..malas gile aku nak wat...
lantak ar...
kalo die nak cepat,wat sendiri la..kan22??

kitorang mmg anti ngan engineer ni..bengong...
smalam die bg by department...die pecahkan kitorang....
alasannye,sbb tanak kitorang berkumpul kat satu tempat...
ape la...aku tau die jeles kitorang senang lenang...kuang asam punye engineer...
dah la bg aku department yang xbest....
pastu nak marah2...
ingt kitorang ni ape...aku pecahkan tayar ko kang baru tau...hahahaha...

tu je la tuk minggu ni...kang aku cite lg..huhu...
1 comments:

asyik nak complain je.. tu lah dia keje.. nanti bila dah keje betul2, lagi banyak masalah tau.. kena pandai lah deal..


About Me

My photo
i'm an UiTM ex-student and USANA Associates..:D welcome to my blog.. where i write and u read.. dont forget to leave a comment... :-) lalala... any Questions about USANA Products and Business opportunity,feel free to- email me at : zahirmd@gmail.com FaceBook : facebook.com/zahirmd

Comment and Critics..


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments..

Logs...