Ape pun BOLEH..
i write + u read = we share

X Senonoh...

Petang td aku borak2 pasal induction motor ngan supervisor ngan sorg lg budak practical...
pastu ade la sorg pakcik ni duk berdepan ngan aku..
tgh aku layan feeling dgr diorang ni berbincang,

tibe2....

pakcik tu korek idung die gune jari kelingking...
dalam wa cakap lu..ade la dalam 1 inci stengah dalamnye...

perghh ape prasaan korang kalo tgk depan mate?
perg series dalam weih..
nak muntah aku tgk...
siap pusing2 jari kelingking lagi dalam lubang idung tuh...
nampak kat muke die ke'ENAK'kan mengorek idung...
pastu die prasan aku tgk die..

aku ingt die nak benti...
tapi die xbenti...
die korek lg sampai puas...

eee  yuks....
1 comments:

euwwwwww...
sgt disgusting...
syok sangat le tu samapi taknak berenti


About Me

My photo
i'm an UiTM ex-student and USANA Associates..:D welcome to my blog.. where i write and u read.. dont forget to leave a comment... :-) lalala... any Questions about USANA Products and Business opportunity,feel free to- email me at : zahirmd@gmail.com FaceBook : facebook.com/zahirmd

Comment and Critics..


ShoutMix chat widget

Followers


Recent Comments..

Logs...